Óriás babzsák,törpe ár.

 

 

 

Az Ön bevásárlókosara üres.

Keresés

Garanciális feltételek

Garanciális feltételek:

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a Melléklet a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelethez 24. pont alapján

Minden ZsomiZsák termékre 12 hónap garancia érvényes.
• A jótállás érvényesítésének helye: 

Minden Nap Szombat KFT - 1093 Budapest Lónyay u. 18/B 

Minden esetben elöször telefonon: +36 20 20 290 11 66  vagy levélben : info@zsomizsak.hu  jeleze a garanciális problémáját.
• A jótállás ideje: a vétel napjától számított 12 hónap
• A vásárló jótállási igényeit a jótállási jeggyel érvényesítheti.
• Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni.
• A jótállási igény csak érvényes és pontosan kitöltött jótállási jegy és számla együttes bemutatásával érvényesíthető. A jótállási jegy hamisítása, vagy abban valótlan adatok feltüntetése jogi következményekkel és a jótállás megszűnésével jár
• Nem érvényes a jótállás, ha a kereskedő neve, címe, a ZsomiZsák típusa vagy az eladás dátuma nem szerepel a jótállási jegyen.
• A fogyasztó a kijavítási igényét a forgalmazónál, illetve a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
• A vásárló által javítás céljából feladott termék után a postai költség a feladót terheli, a megjavított termék visszaszállításáról pedig a kereskedő vagy a javítást elvégző köteles gondoskodni.
• A jótállás nem vonatkozik a nem rendeltetés szerű használatból eredő hibákért.

Hibás termék esetén a vásárlót a 151/2003.(IX.22.) Kormányrendeletben, valamint a 49/2003 (VII.30) GKMrendeletben, valamint a Ptk 1959. évi IV. törvény 306-310§, illetve a Ptk 248§ szerinti jogok illetik meg.A forgalmazónak törekednie kell, hogy a javítást vagy kicserélést a hiba bejelentésétől számított 30 napon belül a vásárló érdeksérelme nélkül elvégezze úgy, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt, hibátlan termékhez képest nem csökken;

A jótállásra kötelezett a vásárló kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolatát a vásárlónak köteles átadni. Ha a kötelezett a vásárló igényének teljesíthetőségéről a bejelentés időpontjában nem tud nyilatkozni, akkor álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a vásárlót.

- ha a termék a vásárlástól számított 3 munkanapon belül , a vásárlónak nem tetszik akkor kívánságára kicseréljük azt , ha erre nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy értékegyeztetéssel más típusú termékre kell kicserélni.

A jótállásra kötelezett csak akkor mentesül felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék átadása után
keletkezett pl: rendeltetésellenes használat, erőszakos külső behatás, átalakítás, elemi kár, stb. következtében. Ha
a hiba jellege, vagy annak javítása tekintetében vita merül fel, a vásárló szakvéleményt kérhet az erre feljogosított
minőségvizsgáló szervtől.

További vita esetén a vásárló a helyi Békéltető testülethez, valamint az illetékes Városi Bírósághoz fordulhat.

A termékek csak egy részét tartjuk készleten, így a postázási/kiszállítási határidő akár 14 munkanap is lehet.

Természetesen, ha lehetőségünk van rá, ennek lejárta előtt kiszállítjuk a megrendelést.
Munkanapnak számítanak a Magyarországon hivatalos munkanapok, tehát a szombat, vasárnap és a munkaszüneti napok nem!
Ha a megrendelésben szereplő valamely, termé átmenetileg nem szállítható, abban az esetben a postázási/kiszállítási határidő meghaladhatja a 14 munkanapot. Ebben az esetben a megrendelőt telefonon és levélben értesitjük.

 A küldemény feladásának napján Önt e-mailben értesítjük. A megrendelt termékeket futárszolgálat kézbesíti.
Amennyiben a kézbesítő nem találja Önt otthon, a megrendeléskor megadott telefonszámon fogja keresni.
Kérjük ügyeljen arra, hogy pontos és elérhető telefonszámot adjon meg!

Sérült csomagot csak kárfelvételi jegyzőkönyv kitöltése után vegyen át!!!